31 Ağustos 2010 Salı

Karanlık Msn Nickleri

İyi BiLirdik derLer eLbet ardımdan bundan büyük bi yaLan YoK


kıSaSa kıSaS hayaT beN deRsiMi aLdm deRs veRiCem enSeniZdeyim .)
_ZihNimiN DeRiNLikLeRiNDe YapTıĞıM KaZıLaRDa oNcA YıLıN ÇöPLeRi YaTıLı_


-BeNi SevMeK iÇiN ProğRaMLaNmA DevReLeRiNi YaKaRıM-



KaLßiN aqLasaDa
GüLümSe iNadıNa
DüşL€r TakıP sAçLaRınA
YüRü RüzqArLaRa.....!!!!!


Hér Yérdé Hér Ta$ın ALtında ßiz ,
ßiz Ya$adıkça ÇıLdırın Siz …




İsTedikLerim Yanımda..İstemeDikLerim yoLunda..




Sadece ***Mutsuz Melekmiyim' im*** Yeter Bana Bee Kankadan da Öte


öмяüм ♥♥♥♥♥♥♥♥♥




// bi biskrem versem +Rep verir misin qie //



...dayaN saßır qereq meLeqq!!xD



Tek İsteğim asLında ßenim Seni İstediğim Gibi ßeni İstemen !


aγяıLмış paяςaLaяıмLa тєк тєк qöяüşтüм..!


eVt çK güZeL ßeLki yaŞamAk aMa...yüZ veRmioR ßanA hAyaT..




ELé Guné inaT SaDece ' ^ beN ^ '



bin bıçak vaя sıяtımda biniyLede adaşsın heя biяi hayяan sana !


* Bi sevsen beni qönLündeki derdi siLer atarım . . !

dudaqLaRındaKii jiLetLé şaH daMaRımdaN öp bnİi...


AŞK nedir
Geride kalan Bi acı değilmidir
HASRET nedir
Yanında olmuyanı özlemek değilmidir
SEVDA nedir
Elbet sonunda bırakıp giden değilmidir
Ben istemem AŞKI HASRETİ VEYA SEVDAYI
benim yüreğim kaldıramaz bu kadar acıyı
Eskilerde kalmış sizin anlattığınız LEYLA İLE MECNUN MASALI
Ben göz göre göre atamam ateşe bu CANI


DikkatLer Üzerim[iz] de..

Kim bilir bu deli sevdam her an yanacak,
Gozlerınden uzak gozlerım hergun aglayacak,
Hasretımsın,vuslatımsın,kapanmayan yaramsın,
Ayrılıgı kucaklayan yarimsın kanımsın...


~~DüşeniN dOsTu oLmadI hiÇ~~..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder