4 Ekim 2010 Pazartesi

Ölüm Mesajları Vefat Mesajları Acı Mesajlar

öLüm kalbime işliyor her gece sen benden gittin gideli!

Hayatı seninle bulmuşken ölümü seninle yaşadım neden böyle oldu insafsız neden!

Yaşasakta bir sebebimiz yok artık, ölümle kankayım artık!

Ayrılıktan zor belleme ölümü gülüm ben seninle hayatı sevmişken neden bana bu zülüm?

Aşk için dOğmadım ben aşk için öleyim...

Ne derdime çaresin ne geleceğime vesile, senin için ölürüm her gece...

ölüceksem senin için ölürüm yaşarsamda senin için yaşarım gülüm, senin için yaşarken ölmeyide severim..

Sevenler gece ölürmüş derler ya bebeğim ben senin için ne gece ne gunduz oluyorum her saniye senin için hayata küsüyorum!

Herşeyin bir güzelliği vardır, nasılki yaşamayı seviyorsak ölmeyide sevmeliyiz.

ölmeyi sevenler yalan dünyada imanı kuvvetli olanlardır sadece! imanı zayıf olanlar daima ölümden korkarlar.

Ariflerin ölümüne üzülmeyin o gafillerin gözünden kaybolmak içindir.

Ayakta Ölmek Dizlerinin üstünde yaşamaktan iyidir

Kabre yılanlar dışardan gelir sanmayınız. Sizin kötü amelleriniz kabirde sizin için engerek yılanıdır. ( Abbadi )

Ölenin kıyameti kopmuştur. ( Hadis-i Şerif )

Ölümü istemek güzel değildir. Ölüme hazırlıklı olmak güzeldir. ( Mehmet Feyiz Efendi )

Ölümün bizi nerede beklediği belli değil, iyisi mi biz onu her yerde bekleyelim. ( Montaigne )

Ölüm, bazen ceza, bazen bir armağan, çoğu zaman da bir lütuftur. ( Seneca )

Ölülere kötü söylemeyin. Zira bu sebeple hayattaki yakınlarını incitmiş olursunuz. ( Hadis-i Şerif )

Ölüm eski bir şeydir, amma her insana yeni görünür. ( Turgenyev )

Meyve veren ağaca kuru denilmediği gib, eseri devam eden zevâta da ölü denmez. ( Süleyman Hilmi Tunahan )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder