4 Ekim 2010 Pazartesi

Kamyon Mesajları Kamyon Arkası Nickler Komik Mesajlar

TRABZON GIBI GECTI...

BU YOLLARDA RAKIPSIZIM...

TEK RAKIBIM THY...

V8'I YOLDA KIZI KOLDA SEVERIM.

SENI SEVDIM BIR KERE BASKASINI SEVEMEM...

ASIKSAN VUR SAZA SOFORSEN BAS GAZA.

BUYUYUN CE TIR OLACAM.

HATALIYSAM CEP TELEFONUNA HATA YAZIP BIR BOSLUK BIRAK 9999'A GONDER HATASIZ KUL OLMAZ MELODISI CEBINIZE GELSIN.

GECME BENI EZERIM SENI.

ASFALTIN OLAYIM CIGNE BENI.TEKERIN OLAYIM DONDER BENI...

KALBİNDE YER YOKSA AYAKTA GİDERİM.


SENSIZ SABAH OLMUYOR...

ANNENDE SOLLARDI!...

HATALIYIM SIKIYSA ARA!...

Burma burma bıyıklarım, Tarkan seni ayıklarim.

Ben bir kadını sevdim mi gözüm gibi bakar, ilah gibi taparım; ama ki bir yanlışını görmeyeyim bir bidon benzin döker çatır çatır yakarım.

Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.

Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.

Gönlunde yer yoksa bana guzelim; farketmez ben ayakta da giderim.

İstanbul Ankara 1 saat, sana sevgim 24 saat

Sen evimde güzel bir eş, ben gişelerde çilekeş.

Trafik Polisleri sürüşüme, kızlar gidişime hasta.

Otoban’da sessiz bir hayat, seni sevende kabahat.

Aşkıma ihanet ettin, beni trafik polislerine ihbar ettin

Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama…

Uzaktan severim ruhun bile duymaz

Alırsın Ford, olursun Lord!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder