4 Ekim 2010 Pazartesi

Komik Mesajlar Gülünç Mesajlar Fena Komik Mesajlar

Ilk seferde kazamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salakligin alemi yok.

Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?

Sayin abone... Aradiginiz istikamete dogru bütün hatlar doludur. Lütfen baska istikamete dogru telefon ediniz

Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir

Yasamaya ayri, yürütmeye ayri zaman mi ? Ben darbe kullaniyorum. Yikiyorum. Çikiyorum

Çocugun biri birgün kafasini islatmadan sampuanlamaya baslamis. Annesi de: -Olum hiç saç islatilmadan sampuanlanir mi? deyince çocuk: Ama anne bu sampuanda "kuru saçlar için" yaziyor!!!

Size yapilmasini istemediginiz bir seyi baskasina yapin. Çok zevkli oluyor...

ben seni seviyorum, biliyorum sen de seviyorsun . kim sevmez ki dondurmayi

Adamın biri ata binmeye bayılıyormuş Binmiş bayılmış

zaman gelirde güller elinde kurursa yollarına kar yagar etrafını hüzün sararsa ve her zaman birine ihtiyacın olursa beni aramada kimi ararsan ara:)

adamın bir hastalanmış hastaneye gitmiş doktor neyin var demiş hastada başım ağrıyor gribim diye söylemiş doktorda ateşin var mı demiş hastada ben sigara kullanmıyorum demiş

Sende biliyorsun bu böyle olmaz... hadi artık paylaş benle şu KARPUZU

Zorla güzellik olmaz, estetikle olur...

Erkekler park yeri gibidir. İyilerin hepsi kapılmıştır...

Sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun...

Hiç bir ön yargım yok. Bütün insanlardan nefret ediyorum, o kadar...

Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o kadar istedim ki , yatağa sensiz ve çıplak girmek zorunda kaldım! Nerdeydin canim pijamalarım..

Sen terlemişsindir, sana terlik getiriyim...

Elimde Japon yapıştırıcım var ama yapıştırmaya japonum yok!!!

Aşk bir muz kabuğudur, dikkat etmezsen ayağın değil, hayatin kayar...

Yumurtayı sahanda mı seversin yoksa deplasmanda mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder