10 Ekim 2010 Pazar

Resimli Nickler, Görüntülü Nickler

Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür. 


Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR! 


Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir... 








Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor..


Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat... 


ASKIMI YAZMAYA DAG ARADIM, ASKIMDAN BÜYÜK DAG BULAMADIM 




Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise askim ugruna bitti 


*BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....


Hiç kalmadı esrarımız çakal kaynar etrafımız hep bağlandı yollarımız baharımız kışa döndü 


Tane tane yutulan,Çay içinde patlayan Haplara değil be güzelim sana müftelayım sana 


Bir çift zarla oynanan atıpta göğsüne vurulan kumara değil be güzelim sana müftalayım sana 


düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı 




vebalı bir hücre gibi vücuduma giriyor 'buz' soğuğu duygular. 


BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM: 


вüтüи αyиαʟαя sєиi gösтєяiyoя…yα dα sєиsizʟiк göяdüğüм




bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm.
yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи… 
Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr! 


SENİ SEVMEK ACILARIN EN BÜYÜĞÜ OLSA GEREK SENİ DÜŞÜNÜRKEN GÖZYAŞI DÖKMEK YAŞANABİLECEK EN BÜYÜK SEVİNÇ DEMEK


YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM


1 Gün 1 çılgınlık edio seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoqsa sende sewer misin? 
Sevmek ölmektir bence, bende sewmiştim ölmeden önce. 


Kader beyaz kağıta sütle yazılmış yazı, elindeyse sıyır beyazdan beyazı. Tanrımdan umuyorum ki seni kaderime yazmış olsun... 


Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor






ben bu dünyada hala yasiyorsam inan hayati çok sevdigim den degil sirf birilerine inat olsun diye... 


Çekerim giderim, bende kiyarim sevgime, yanarim ölürüm, belli etmem kendime bile , aglamam hiç aglamam zaten alistirdim, yalnizliga yenilmem kendimi, artik ölsem bile seni aramam... 


Gözlerin dolarsa bir gün, bilki ben seni anıyorum. Kalbin yanarsa bir gün, bilki ben ağlıyorum. Bir gün ağlamak gelirse içinden, bilki bende YAŞAMIYORUM 


GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüŞüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüŞüN Için Yaşıyan Vardır....

*Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek, öyle zor ki gece uyumadan hep seni düşünmek, öyle zor ki gözlerine bakıpta seni seviyorum diyememek...

*Seni karanlık gecedeki yalancı yıldızlar gbi deil, mavi gecedeki adını gökyüzüne yazacak kadar çok sewdim!

*Bir anımsın okuyupta bitiremediğim, bir özlemsin yalvarıpta hükmedemediğim, bir sen sensin merhaba deyipte elveda diyemediğim, bir tek bildiğim var sensiz ben hiçim

*Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş... yok be aşkım asıl ölmek "sensizlikmiş

*Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

*Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

*Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder