3 Ağustos 2011 Çarşamba

Karışık Msn Nickleri, NickMerkezi

Ben senden aşk dilemek için degil aşkı öğretmen için yaşıyorum
 Öyle bir cümlesinki nokta koyamıyorum
Hayatta her şeyden vazgeçtim buna sen de dahilsin
Aradığın an kaybettiğin an dır
Sevmeyi bildim unutmayıda bilirim..
Bir gün o deli gönlün beni anlayacak, ama o zaman çok geç olacak.
0 kız beni aşar çünkü obir kaşar delikanlı adam manitasız da yaşar
Eski fotolar gibiydin tatlı ama eskisin
Geçici heves değil hak edene nefes olurum..
Bir çığlıktı yalnızlıgım hepiniz sağırdınız.
İlk olmak önemli değil önemli olan son olmak
Her umut bir özlem her özlemde bir sevgidir.
Her karesi siyaha boyanmış bir bulmacayım çözmeye calıştıkca içimde kaybolursun..
Kimine göre kralım kimine göre yalanım rahat ol dostum ben adamına göre adamım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder